Про департамент

Департамент реєстраційних послуг Запорізької міської ради (далі — департамент) є виконавчим органом Запорізької міської ради, що утворюється Запорізькою міською радою, підзвітний і підконтрольний Запорізькій міській раді, підпорядкований виконавчому комітету Запорізької міської ради, міському голові, заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради за відповідним напрямком роботи.

Основні завдання

Організація реалізації державної політики у сферах державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, реєстрації фізичних осіб в межах повноважень і способом, передбаченими законодавством України, нормативно-правовими актами та Положенням про департамент:
1. Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, тобто офіційне визнання і підтвердження фактів набуття, зміни або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
2. Державна реєстрація юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, тобто офіційне визнання шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, факту набуття або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців, про юридичну особу та фізичну особу – підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до законодавства.
3. Реалізація державної політики у сфері державної реєстрації фізичних осіб.

Основні засади

Діяльність департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради ґрунтується на засадах законності.
У своїй діяльності департамент керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування» та іншими законами України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, постановами Верховної Ради України, актами Президента України, декретами, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, нормативними актами інших центральних органів влади, Статутом територіальної громади міста Запоріжжя, рішеннями міської ради і виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, даним Положенням і іншими нормативними актами.

З питань організації і методики ведення роботи у сфері державної реєстрації департамент враховує рекомендації Міністерства юстиції України.

Цілі та напрямки розвитку департаменту

виконання вимог законодавчих та нормативно-правових документів;
підвищення якості та спрощення процедури отримання послуг, що надаються населенню;
підвищення результативності функціонування департаменту, ефективне управління бюджетними коштами;
покращення зовнішнього іміджу департаменту;
задоволення очікувань та потреб місцевої громади через надання якісних і доступних послуг для громадян.

Структура

До структури департаменту входить три управління:

Управління державної реєстрації речових прав на нерухоме майно.

Управління державної реєстрацій юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Управління державної реєстрацій фізичних осіб.

Ми надаємо професійні консультації з питань:

державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до законодавства;
державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та проведення інших реєстраційних дій відповідно до законодавства;
реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб.