На виконання Законів України «Про електронні довірчі послуги», «Електронні документи та електронний документообіг» , Постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження ПорядкуРТГ використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності», «Деякі питання використання доменних імен державними органами в українському сегменті Інтернету» та з метою впровадження сучасних інформаційних технологій, електронної взаємодії між державними, судовими і правоохоронними органами та виконавчими органами Запорізької міської ради, комплексної оптимізації наявних процесів з використанням цифрових рішень і підходів, у Департаменті реєстраційних послуг Запорізької міської ради впроваджено Онлайн кабінет. В кабінеті передбачено використання захищених носіїв ключової інформації, паперових документів в візуальній формі, як копій оригінальних електронних документів. Це надає змогу змінити технології обробки кореспонденції, замінити внутрішній і зовнішній паперовий документообіг на електронний з використанням електронного цифрового підпису. Програмний продукт встановлено на сервері Департаменту, розроблено та супроводжується спеціалістами відділу інформаційних технологій Департаменту. Посилання для реєстрації користувачів та їх роботи знаходиться на сайті Департаменту (http://drpzmr.gov.ua/) в розділі Онлайн кабінет, або за прямим посиланням http://edoc.gov.ua/. Домени drpzmr.gov.ua та edoc.gov.ua зареєстровані за Департаментом реєстраційних послуг Запорізької міської ради.