Департаментом реєстраційних послуг Запорізької міської ради, відповідно до наказу Міністерства юстиції України, відновлено надання послуг з державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

Наразі державними реєстраторами департаменту дозволяється проведення виключно таких реєстраційних дій:
1) державна реєстрація створення благодійної організації, державна реєстрація змін до відомостей про благодійну організацію, у тому числі до установчих документів;
2) державна реєстрація створення товариства з обмеженою відповідальністю, державна реєстрація створення фермерського господарства, державна реєстрація створення громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону;
3) державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи;
4) державна реєстрація зміни керівника юридичної особи у зв’язку з його смертю; державна реєстрація зміни місцезнаходження юридичної особи; державна реєстрація змін до установчих документів, крім випадків, коли такі зміни передбачають зміну розміру статутного капіталу, зміну складу засновників (учасників) товариства та/або розмірів їх часток; державна реєстрація зміни видів економічної діяльності юридичної особи;
5) державна реєстрація на підставі судових рішень, що набрали законної сили, щодо заборони вчинення реєстраційних дій, накладення арешту корпоративних прав;
6) державна реєстрація розташованих в межах Запорізької, Донецької, Київської, Луганської, Сумської, Харківської, Херсонської, Чернігівської областей та міста Києва органів державної влади, органів місцевого самоврядування, казенних підприємств, державних підприємств, комунальних підприємств, комунальних організацій (установ, закладів), державних організацій (установ, закладів);
7) державна реєстрація фізичної особи підприємцем, державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця, державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця.
Прийом громадян з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців здійснюється з понеділка по п’ятницю з 9-00 до 15-00 за попереднім записом за телефонами:
Вознесенівський район – 061-702-33-59, 061-702-30-48; (вул. Сєдова, 5)
Олександрівський район – 061-764-26-10, 061-764-17-59; (вул. Олександрівська, 26)
Шевченківський район – 061-702-30-14 (пр. Моторобудівників, 34).

Електронна пошта для подання документів для державної реєстрації в електронному вигляді (з ЕЦП) :
Вознесенівський район – ord_drs_zmyu@ukr.net;
Олександрівський район – gtn_drs_zmyu@ukr.net;
Шевченківський район – shn_drs_zmyu@ukr.net.

Для належного оформлення документів рекомендуємо ознайомитись з Постановою Кабінету Міністрів України від 06.03.2022 № 209 «Деякі питання державної реєстрації та функціонування єдиних та державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції, в умовах воєнного стану».