Звернення громадян
Особистий прийом керівниківЗразки заявПідсумки роботи зі зверненнями громадян
Електронна адреса департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради: reception.drp@zp.gov.ua
ПИСЬМОВІ ЗВЕРНЕННЯ
Для вирішення проблемних питань необхідно написати письмову заяву та надіслати на адресу: 69063, м.Запоріжжя, вул. Жуковського, б.36 або принести особисто в каб. №309 департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради, 3 поверх. Заява буде зареєстрована та передана на розгляд директору департаменту.
Інформацію про заяву: чи надійшов лист, його реєстраційний номер, кому спрямовано для розгляду – можна отримати за телефоном 764-87-77.
ОСОБИСТИЙ ПРИЙОМ ГРОМАДЯН
Вибачте, доступ до даного роздiлу тимчасово обмежено на перiод дiї воєнного стану в Україні.
Бланк звернення (завантажити)
Бланк звернення про надання данних щодо внесення в картку матері (завантажити)
Робота щодо розгляду звернень громадян в департаменті реєстраційних послуг Запорізької міської ради (далі – департамент) проводилась відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідних рішень виконавчого комітету міської ради, розпоряджень міського голови.
Для організації роботи зі зверненнями громадян в департаменті прийняті такі накази:
– від 20.12.2019 № 100-р «Про проведення особистого прийому громадян керівниками департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради у 2020 році»;
– від 30.03.2020 № 27-р «Про роботу щодо розгляду звернень громадян у департаменті реєстраційних послуг Запорізької міської ради у 2019 році»;
– від 17.06.2020 № 40-р «Про внесення змін до наказу департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради від 20.12.2019 № 100-р «Про проведення особистого прийому громадян керівниками департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради у 2020 році»;
– 04.08.2020 № 53-р «Про внесення змін до наказу департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради від 20.12.2019 № 100-р «Про проведення особистого прийому громадян керівниками департаменту реєстраційних послуг Запорізької міської ради у 2020 році».
Для забезпечення постійного зв’язку з громадянами та оперативного реагування на питання, які турбують мешканців міста, в департаменті працює телефонна лінія приймальні 764-87-70, 068-502-81-55, 050-268-64-82. Телефони оприлюднено на сайті департаменту drpzmr.gov.ua, на веб-сайті Запорізької міської влади zp.gov.ua та сторінці департаменту Facebook.
Департамент забезпечує доступ громадян до інформації, якою володіє шляхом систематичного та оперативного її оприлюднення (крім тієї, розповсюдження якої обмежено законодавством України), а саме: на веб-сайті Запорізької міської влади, на сайті департаменту та сторінці департаменту Facebook. На інформаційних стендах в приміщенні департаменту для інформування населення міста розміщені: Закон України «Про звернення громадян»; графіки прийому громадян керівництвом департаменту; графіки прийому міського голови та його заступників; відомості щодо можливостей надання заяв, скарг, запитів письмово на адресу департаменту та/або електронною поштою reception.drp@zp.gov.ua.
Директором департаменту та заступниками директора департаменту першочергово розглядаються звернення, які надійшли від ветеранів війни і праці, багатодітних сімей, сімей, в яких виховуються діти-сироти та діти, які позбавлені батьківського піклування.
Дні особистого прийому громадян керівництвом департаменту на 2020 рік, які затверджені наказом від 20.12.2019 № 100-р зі змінами, оприлюднено на сайті департаменту drpzmr.gov.ua.
У зв’язку з карантинними заходами та на виконання Закону України від 17.03.2020 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19), керуючись рекомендаціями місцевої комісії з техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій у м. Запоріжжя в департаменті тимчасово призупинено проведення особистих прийомів громадян керівниками департаменту.
Але, за період до введення карантинних обмежень, з метою забезпечення кваліфікованої організації особистого прийому громадян посадовими особами департаменту було затверджено дні та години особистих прийомів директора департаменту та його заступників. Щомісяця складався графік особистого прийому громадян посадовими особами департаменту, який неухильно дотримувався.
За даний період, згідно з графіком особистого прийому проведено 24 особистих прийомів громадян посадовими особами департаменту, на яких звернулося 71 особа з питань реєстрації нерухомості та земельних ділянок, реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб, надання відомостей про зареєстрованих осіб.
За результатами розгляду звернень громадян на особистих прийомах у посадових осіб департаменту порушено 71 питання, на всі надано роз’яснення.
Громадянам, які звертаються до департаменту з юридичних питань, що відносяться до компетенції департаменту, надається правова допомога (роз’яснення) спеціалістами юридичного відділу департаменту.
За 2020 рік до департаменту надійшло 757 письмових звернень від громадян. Кількість громадян, які звернулись у звітний період становить 771 особа.
За видами звернень, визначених Законом України «Про звернення громадян», домінують заяви (клопотання) – 98,5 % (746), скарги – 1,2% (9), подяки – 0,3 % (2), пропозиції (зауваження) відсутні.
За звітний період кількість колективних звернень становить 0,5 % (4) від загальної кількості звернень. В колективних зверненнях мешканці міста порушили питання щодо правління ОСББ та інформації щодо співвласників багатоквартирних будинків, а також щодо допомоги в реєстрації неповнолітніх дітей.
За 2020 рік до департаменту від вищих органів влади перенаправлено 102 звернення, що складає 13,5% від загальної кількості письмових звернень (за 2019 рік – 118 звернень), 34 з них надійшли з «Урядової гарячої лінії» та обласного контактного центру.
За звітний період до департаменту надійшло 30 (4 %) звернень від осіб пенсійного віку, від інвалідів – 4 (0,5%) звернення. Від учасників АТО та інвалідів Великої Вітчизняної війни надійшло 2 звернення (0,3 %).
Протягом 2020 року кількість питань у зверненнях громадян з питань державної реєстрації фізичних осіб становить 44,3 % (337) від загальної кількості письмових звернень; з питань державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців – 5,5 % (42); з питань державної реєстрації речових прав на нерухоме майно – 42,3 % (322); звернення громадян з інших питань складають 7,9 % (60).
Слід зазначити, що всі звернення, які надходять на адресу департаменту уважно розглядаються. Викладені факти ретельно перевіряються, докладаються зусилля до вирішення порушених у зверненнях питань. Юридичним відділом департаменту забезпечено належний контроль на відповідність нормам чинного законодавства відповідей заявникам. Правова допомога з порушених питань діяльності департаменту надається громадянам, як особисто, так і у телефонному режимі.
Спеціалісти адміністративного відділу департаменту забезпечують належну реєстрацію, супроводження, пошук (за необхідністю), контроль за розглядом та термінами виконання звернень громадян.
Діяльність департаменту направлена на роботу як із мешканцями міста, так із іншими громадянами. З метою підвищення рівня відповідальності виконавців за якість та своєчасність розгляду звернень громадян, адміністративним відділом департаменту за звітний період проведено відповідну роботу, а саме:
– щоденно надавались консультації громадянам щодо реалізації їх прав та порядку розгляду звернень;
– надавались консультації спеціалістам департаменту з питань підготовки відповідей на звернення громадян, форми та адресування;
– щотижнево проводилась робота з відповідальними виконавцями щодо неухильного дотримання термінів розгляду письмових звернень громадян та звернень громадян на особистих прийомах керівництва департаменту.
У звітній період за результатами розгляду письмових звернень громадян, з 757 звернень вирішені позитивно 212 або 23,9% від загальної кількості звернень, відмовлено – 2 (0,3%), надані роз’яснення – 423 (53,9 %), інші – 122 (16,1%). До інших результатів розгляду включено: 2 (0,2%) є ті звернення, що перенаправлено, 113 (17,9%) – відкликано у зв’язку зі спрощенням процедури реєстрації житла за територіальною громадою, 7 (3,8%) – знаходяться на стадії розгляду.
Робота зі зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі керівництва департаменту реєстраційних послуг міської ради і спрямована на забезпечення конституційного права громадян на їх звернення.